voorbereiding - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Joke Kruid - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Joke Kruid - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: yoke

Blijf op de hoogte en volg Joke

27 Juni 2011 | Nederland, Meppel

Het duurt nog bijna 10 weken maar toch ben ik al weer voorzichtig bezig met de voorbereidingen voor mijn reis naar Indonesië in september (waaronder het maken van deze blog). De meeste dingen weet ik inmiddels wel en/of heb ik wel maar er blijven toch altijd dingen die je van te voren moet doen. Al was het maar het leren van het Bahasa Indonesia... En nu kijken of het allemaal lukt met een blog van waarbenjijnu... Ben bezig geweest m'n Wereldwijzerblog te veranderen maar heb er van alles afgegooid wat ik er niet weer opkrijg... En zat toch al te twijfelen omdat niet alles even gemakkelijk ging. Dus nu maar eens wat anders proberen en voorlopig lijkt het me een goede keus! Om hier te reageren hoef je niet in te loggen maar kun je er zo iets onder zetten. Het kan zijn dat ik nog wat verander maar dat zien jullie dan vanzelf! Over een paar weken meer...

  • 30 Juni 2011 - 15:13

    Judith:

    Leuk! Geniet van de voorpret ;-)

  • 30 Juni 2011 - 16:29

    Renate:

    Weet je al waar de reis naartoe gaat??

  • 30 Juni 2011 - 17:07

    Joke Kruid:

    Hey Renate, als je linksboven in het vakje 'menu', 'reis' aanklikt kom je er achter...

  • 30 Juni 2011 - 20:34

    Onbekend:

    ook dit komt er al weer snel aan. Ben je net terug uit Frankrijk ga je weer lekker naar het land wat voelt als thuiskomen. Geniet van de voorpret. p

  • 01 Juli 2011 - 09:05

    Bianca:

    Lekker al die voorpret. Als jij weggaat ben ik net terug van vakantie( gewone vakantie :)), kan ik toch nog heerlijk meegenieten van een ver en warm land.

  • 01 Juli 2011 - 14:54

    Marijn:

    Hai! Ja, dit lijkt me een handiger site!
    Nu afwachten tot de eerste "echte" verslagen...
    Ciao! xxx Marijn en de bambino

  • 01 Juli 2011 - 18:22

    Jannie :

    Goh ik wist helemaal niet dat je weer op reis ging...!
    Nou succes met de voorbereidingen. Ik spreek je op het werk er wel even over..

    Groetjes

  • 13 Juli 2011 - 20:32

    Annie:

    Ben blij, je zo gemakkelijk gevonden te hebben hierop! Makkie! 'k Ga je weer hélemaal volgen hoor tijdens je reis! (en hopelijk lukt het je dan ook foto's te plaatsen). Succes met de laatste voorbereidingen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

"A GOOD TRAVELER HAS NO FIXED PLANS AND IS NOT INTENT ON ARRIVING"... "THE OCEAN IS CALLING AND I MUST GO"... "WHEN YOU TRAVEL YOU WILL NEVER BE COMPLETELY AT HOME AGAIN, BECAUSE PART OF YOUR HEART WILL ALWAYS BE ELSEWHERE"... Zomaar een paar mooie spreuken die ik ergens tegenkwam. In mijn geval is "elswhere" Indonesië. Ik hou van reizen en dan met name in Indonesië. Hoe dat komt zou ik niet weten. Maar ik hou van de mensen, van de natuur, van de cultuur, van de warmte, van het eten... Ik maak wel plannen maar of alles gaat zoals gepland maakt me niet zo veel uit. En op alle eilanden in Indonesië vind ik mensen die voor langere of kortere tijd vrienden worden waardoor ik me overal thuis voel. Dat neemt niet weg dat het ver van huis heel leuk is om zo nu en dan iets te horen of te lezen van mensen uit Nederland. Dus mocht je willen, voel je vrij om te te reageren op m'n blog!

Actief sinds 27 Juni 2011
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 72599

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 14 Mei 2016

BALI / MALUKU april/mei 2016

25 Februari 2015 - 11 April 2015

MALUKU / BALI 2015

29 Maart 2014 - 11 Mei 2014

Maluku / Bali 2014

10 Juni 2012 - 07 Juli 2012

Bali / Maluku juni 2012

04 September 2011 - 02 Oktober 2011

Bali / Sulawesi sept. 2011

07 Maart 2010 - 24 Mei 2010

Indonesië 2010

Landen bezocht: